Proč mít log management?
Existují tři základní důvody, proč nasadit systém pro centralizovanou správu a analýzu logů: provozní/operační, bezpečnostní a dodržení souladu s regulacemi.

Provozní a operační oblast
Kritický IT incident
 Kritický IT incident je středobodem dnešního IT světa, je nevyhnutelný stejně jako daně a smrt, protože dříve či později přijde.
Sjednocení formátu logů a jejich centralizace
 Centralizovaný systém sjednocuje různou distribuci logů v zařízeních a systémech, řeší rozdílnou retenci i jazyk logu.
Rychlá analýza díky centralizaci logů
 Díky centralizaci logů v LOGmanageru se technikovi IT otevírá možnost k rychlé analýze informací z mnoha zdrojů bez nutnosti mít ke všem systémům administrátorský přístup.
Bezpečnostní oblast
Nezpochybnitelnost záznamů
 Když jednou LOGmanager nějaké záznamy uloží, nelze je vymazat ani modifikovat.
Proaktivnost
 Pokud správně nastavíte v LOGmanageru alerty, bude vás systém automaticky informovat o bezpečnostních incidentech


Soulad s regulacemi a zákony
Soulad s regulacemi
 Systém umožňuje poskytnutí detailní dokumentace bezpečnostního problému jak pro GDPR, tak i další normy a nařízení.
Audit, reporty
 Pokud organizace prochází auditem bezpečnosti, je systém, který dokáže vygenerovat reporty dle požadavků auditora nutností.
